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Bloody Board by sbs
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Type: Other Rubber
Size: 3000 x 3000, 1115KB
WSC file: Download
Ratings:
9.00 (3)
10.00 (4)
9.50 (2)
Description:10.00 (4)
9.50 (2)
A continuación, una conversación imaginaria (inspirada en hechos muy probables) para ilustrar cómo jugar esto...
[NiCk de``ChiCO-li$tO``1234`bl@-blA`69] hola
[sbs] qtal, bienvenido
[NiCk de``ChiCO-li$tO``1234`bl@-blA`69] qué m*** es esto?
[sbs] un juego nuevo, es con rubber... lo tenés instalado?
[NiCk de``ChiCO-li$tO``1234`bl@-blA`69] see obvio que tengo rubber
El anfitrión va a aplicar estas características de wkRubberWorm:
sdet ldet fdpt swat craterate(10) cratelimit(100) usw
[NiCk de``ChiCO-li$tO``1234`bl@-blA`69] ok explicalo
[sbs] hay una guía en el mapa, pero esto es para saber cómo empezar:
- Los gusanos se ponen todos en la base de tu color, menos 1 que va en un sector especial señalado ahí mismo
- Cuantos más sean, más largo se hace el juego... mínimo 2 gusanos, el máximo es 8 para cada adversario
[NiCk de``ChiCO-li$tO``1234`bl@-blA`69] qué es carrera, batalla, qué estilo de juego es?
[sbs] tiene un poco de todo...
- Los equipos deben desplazarse entre casilleros y llegar hasta el final
- A su vez, los gusanos pueden atacarse en el camino para restarle energía al rival
- En cada parte por donde van pasando hay armas dibujadas que indican cuál se debe usar ahí... se ataca según esas indicaciones, no indiscriminadamente
- Se pueden usar varios pasadizos, atajos para adelantar con jet, paracaídas y soga
- También hay zonas de batallas basadas en otros esquemas conocidos
- Es para pensar, de habilidad, estrategia, un poco de suerte... es variado
[NiCk de``ChiCO-li$tO``1234`bl@-blA`69] medio delirante, pero entonces qué hay que hacer para ganar?
[sbs] quien llegue al final con la mayor cantidad de vida o mate al resto, gana
Cada equipo recorre un circuito alrededor del mapa que termina en la base donde empezó, hay que hacer llegar ahí a todos los gusanos que sean posibles
[NiCk de``ChiCO-li$tO``1234`bl@-blA`69] y cómo se va pasando de casillero en casillero?
[sbs] para saber cuántos casilleros mover se usa el gusano que está en el sector especial del inicio (ese nunca se mueve de ahí), sería como el que tira los dados: usando siempre la anciana hay que ver en qué parte cae... está hecho de forma tal que se crea una probabilidad de que toque de un 1 a un 6
[NiCk de``ChiCO-li$tO``1234`bl@-blA`69] qué? naa dejate de j*** me voy a jugar shopper, tomátela noob
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The following is an imaginary conversation (inspired by very likely events) to illustrate how to play this...
[NiCk from``$marT-gUY``1234`bl@-blA`69] hi
[sbs] sup, welcome
[NiCk from``$marT-gUY``1234`bl@-blA`69] what the f*** is this?
[sbs] a new game, with rubber... did you install it?
[NiCk from``$marT-gUY``1234`bl@-blA`69] yee ofc i have rubber
The host is going to apply these wkRubberWorm features:
sdet ldet fdpt swat craterate(10) cratelimit(100) usw
[NiCk from``$marT-gUY``1234`bl@-blA`69] ok explain it
[sbs] there is a guide on the map, but this is to know how to begin:
- Worms are placed in your coloured base, except 1 must be placed in a special area designated right there
- The more they are, the longer the game gets... worms min: 2, max is 8 for each adversary
[NiCk from``$marT-gUY``1234`bl@-blA`69] is this a race, a battle, what kind of game is this?
[sbs] it's got a bit of everything on it...
- Teams must go between squares and reach the finish
- In turn, the worms may attack on the way to subtract the opponent's energy
- In each part where they are going, are drawn weapons indicating what should be used here... you must attack according to these indicators, not indiscriminately
- You can use several passages, shortcuts to advance with jet, parachute and rope
- There are also battle areas based on other known schemes
- Is for thinking, about skills, strategy, a little luck... is varied
[NiCk from``$marT-gUY``1234`bl@-blA`69] sounds delirious, but then what must be done to win?
[sbs] who reached the finish with uppermost health or kill the other worms, wins
Each team runs a circuit around the map that ends at the base where you started, you have to carrying there as much worms as possible
[NiCk from``$marT-gUY``1234`bl@-blA`69] and how to move from square to square?
[sbs] to know how many squares should go, the worm in the special area is used (never moves from there), it would be like someone who roll the dice: dropping the old woman and according to where she ends, worms go forward in the squares... this was done in such a way that may have a probability to get from 1 to 6
[NiCk from``$marT-gUY``1234`bl@-blA`69] what? naa i'm going to play shopper f*** off noob
Added on: 30th November 2013, 23:40
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Worth: 7 EXP
Features: Elaborate, Original. (complain/suggest)