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The Maze Wormer by sbs


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Type: Other Rubber
Size: 3824 x 3600, 2526KB

WSC file: Download

Tags: adaptation, the maze runner

Ratings:

 10.00 (1)
 10.00 (1)
 7.00 (1)

Description:
The known "Maze Runner" story is now included into the worms world. The map is exclusively focused on the 1st part of that saga.
Since it works fine for a bunch of strategic games, it may be basically "multi-scheme", with or without RW. Even though that's up to your imagination, I could recommend: Big T17; 1OE; CTF/KTK/KTB or, in this case, "Kill the Monster" a.k.a "Griever"; Power Prodder; Escape; Rowy (removing the roof); Runaway (walk version); Kaos; and so forth...

Having said that, I've created and attached specially for this map...

╰☆╮¤°.¸¸.·´¯`A NEW SCHEME´¯`·.¸¸.°¤╰☆╮

ø 1 vs. 1.
ø 2-4 worms each (more is not very convenient because the weapons are limited).
ø Worms placement:
1st player appearing on the game belongs to the "Grievers" team; he must place his worms at any of the 8 sections marked with numbers, above any of those numbers. They may be separated around different sections.
The 2nd player will be the Runner. All his worms should start in the middle of the map, within the limits of the Big Square a.k.a "The Glade".
ø Game development:
An unique health crate will show up immediatly in one of the 8 sections, turning it into the main section of the game.
Team 1 must protect their Big Daddy Griever located there, arriving at that zone before the Runners do and killing them.
Team 2 goal: to remove that ugly drawn monster out of the map... or to destroy all his ugliest sons on the opposing team.
ø Ending:
By means of 1) direct killing of a complete team, or 2) the Griever of the main section has been completely erased from the map.
ø Scheme specifications:
1 of all resources but the air strikes, indian nuclear test and tele. There is no invisibility either.
Unlimited chute and select worm, which can be used in every moment due to the RW swat feature.
The Grievers poison is also present, so there will be Nuke after 1st turn; necessary measures are required... cold cold poison :þ
Full view...


______▂___▂_▂_▃__▃_▅─▆─█ The Maze Wormer █─▆─▅_▃__▃_▂_▂___▂______


La conocida historia del "Corredor del Laberinto" o "Correr o Morir" ahora se incluye dentro del mundo de los worms. El mapa está enfocado exclusivamente en la 1era parte de esa saga.
Ya que va bien con un montón de los esquemas estratégicos, básicamente llega a ser "multi-esquema", tengan o no RW. Si bien eso depende de tu imaginación, puedo recomendar: T17 Grande; 1OE; CTF/KTK/KTB o, en este caso, "Kill the Monster" = "Matar al Monstruo", alias "Penitente"; Power Prodder; Escape; Rowy (quitando el techo); Runaway (versión a pie); Kaos; y así por el estilo...

Dicho esto, creé y adjunté especialmente para este mapa...

╰☆╮¤°.¸¸.·´¯`UN NUEVO ESQUEMA´¯`·.¸¸.°¤╰☆╮

ø 1 vs. 1.
ø 2-4 worms cada uno (más no conviene mucho porque las armas son limitadas).
ø Colocación de los worms:
El 1er jugador que aparezca en el juego pertenece al equipo de "Penitentes"; tiene que colocar sus worms en cualquiera de las 8 secciones marcadas con números, encima de esos números. Pueden estar separados alrededor de las diferentes secciones.
El 2do jugador será el Corredor. Todos sus worms deben empezar en el medio del mapa, dentro de los límites del Gran Cuadrado, alias "El Área".
ø Desarrollo del juego:
Una única caja de salud aparecerá de inmediato en alguna de las 8 secciones, convirtiéndola en la sección principal del juego.
El equipo 1 debe proteger a su Gran Papá Penitente ubicado ahí, llegando a esa zona antes que los Corredores y matándolos.
Objetivo del equipo 2: Remover del mapa a ese feo monstruo dibujado... o destruir a todos sus aun más feos hijos del equipo contrario.
ø Final:
Mediante 1) muerte directa de un equipo entero, o 2) el Penitente de la sección principal fue borrado completamente del mapa.
ø Especificaciones del esquema:
1 de todos los recursos que hay excepto los ataques aéreos, prueba nuclear india y tele. La invisibilidad tampoco está.
Infinitos paracaídas y seleccionar worm, que puede usarse en todo momento debido a la función swat de RW.
El veneno de los Penitentes también está presente, así que habrá Bomba Nuclear después del 1er turno; se requieren las medidas necesarias... frío frío veneno :þ
Vista completa...

Added on: 24th January 2016, 23:09
Downloads: 417

Comments: 5 (read/write)

Worth: 3 EXP

Features: None. (complain/suggest)