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Builder by sbs


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Type: Other
Size: 3544 x 1336, 238KB

WSC file: Download

Tags: Builder

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Description:
Did you know this? A combat in a Fort style.
The weapons are represented with 10 different figures made of girders. The goal is to build any of those same figures and thus enable the use of that weapon. Only then you're able to engage, from your own base or even by invading the opponent's.

First map: #30385

New weapons for this scheme: https://www.worms-univers.com/worms-armageddon/scheme-editor/scheme-view.php?id=919

Some clarifications regarding the use of girders:

═ It's not allowed to place girders anywhere.
These must be placed in the airspace that comprises your base, never on the enemy side (use the ← center of the map → as reference).

═ It's also not allowed to use girders in any way or angle.
These must be used only to build the figures corresponding to each weapon.

═ Each figure is independent, it's not valid to combine them. Structures must be built separately.

═ If a girder structure is damaged, the weapon it represents will be disabled, no matter how small the breakage.
These girders cannot be used to build a new figure. It must be built from scratch again.

═ Locking up worms in a girder cage can be tempting... too bad it's against the rules.

═ Girders don't have to look 100% identical to their models. There could be a couple of pixels difference. Being too strict about that is not the idea.
Neither is going to the other extreme and leaving figures with very obvious structural differences.

As always... remember that while it's a battle, it's also a game :þ



▂ ▃ ▅ ▆ █ B U I L D E R █ ▆ ▅ ▃ ▂


¿Conocías esto? Un combate al estilo "Fort". Las armas están representadas en 10 diferentes figuras hechas con vigas. El propósito es ir construyendo esas mismas figuras y así habilitar el uso de cada arma. Recién ahí se puede atacar, desde la base propia o incluso invadiendo la del oponente.

Primer mapa: #30385

Armas nuevas para este esquema: https://www.worms-univers.com/worms-armageddon/scheme-editor/scheme-view.php?id=919

Algunas aclaraciones respecto al uso de las vigas:

═ No se permite colocar vigas en cualquier parte.
Deben ser situadas en el espacio aéreo que comprende a tu base, nunca en el lado enemigo (usar el ← centro del mapa → como referencia).

═ Tampoco está permitido usar las vigas en cualquier forma o ángulo.
Se deben utilizar únicamente para construir alguna de las figuras correspondientes a cada arma.

═ Cada figura es independiente, no es válido combinarlas. Las estructuras deben contruirse de forma separada.

═ Si una estructura de vigas recibe daño, el arma que representa quedará desabilitada, por más pequeña que sea la ruptura.
Esas vigas no pueden aprovecharse para armar una nueva figura. Debe construirse desde cero otra vez.

═ Encerrar worms en una jaula de vigas puede ser tentador... lástima que también va en contra de las reglas.

═ Las vigas no tienen que verse 100% idénticas a sus modelos. Podría haber un par de pixeles de diferencia. Ser demasiados estrictos al respecto no es la idea.
Ni tampoco lo es irse al otro extremo y dejar figuras con diferencias estructurales muy evidentes.

Como siempre... recordar que, si bien se trata de una batalla, también es un juego :þ


Added on: 21st May 2020, 19:43
Downloads: 201

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Worth: 7 EXP

Features: Good graphics, Original. (complain/suggest)